Hello! Tommorow...

FAQ

ZANIM ZAMÓWIĘ…

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt wysyłki uzależniony jest od wartości danego zamówienia oraz formy płatności. Tabela kosztów wysyłki:

METODA WYSYŁKI      DO 500 zł*    POWYŻEJ 500 zł*
KURIER 11,30 zł 0 zł
KURIER - POBRANIE 13,30 zł 0 zł
POCZTA POLSKA   15 zł 0 zł
POCZTA POLSKA - POBRANIE 25 zł 0 zł

*wartość zamówienia

Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Wszystkie produkty w naszym sklepie przypisane do danej kategorii. Gdy znajdziesz się już na stronie wybranej kategorii możesz sprecyzować jakiego produktu poszukujesz. Aby dostosować wyświetlaną listę produktów pod swoje preferencje, należy skorzystać z funkcji filtrów które znajdują się po lewej stronie. Za pomocą filtrów możesz wskazać w jakim przedziale cenowym, jakim kształcie, jakiej marki lub jakiego koloru mają być wyświetlane produkty. Możesz również skorzystać z wyszukiwarki, którą znajdziesz w prawym górny rogu witryny.

Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?
Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można wysłać do realizacji bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane, ale nie będą Państwo mieli możliwości korzystania z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z kodów rabatowych dla stałych klientów itd.

Jak szybko wysyłacie towar?
Standardowo w 48h.

Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?
Oczywiście, ale pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienia wszystkich pól danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki.  
 
Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
Jakakolwiek transakcja z naszym sklepem skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany przez Państwa adres mailowy. Dlatego nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał „szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.

 

W TRAKCIE ZAKUPÓW

 

Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?
Prowadzi jedynie sprzedaż wysyłkową, dlatego nie umożliwiamy odbioru osobistego zamówionego towaru. Skupiliśmy się na owocnych negocjacjach cenowych z jedną z najlepszych firm kurierskich na polskim rynku. Efekt jest taki, że otrzymują Państwo zamówione produkty szybko i pewnie, prosto do domu lub firmy.

 

Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić? 

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniano hasła – skorzystaj z "Formularza przypomnienia hasła". Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować - prosimy o kontakt, na pewno pomożemy ;)

 

Czy może zdarzyć się, że moje konto zostanie zablokowane?

Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy tą sytuację. 
 

W OCZEKIWANIU NA PRZESYŁKĘ

 

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie "Moje konto" (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia ("Przyjęte do realizacji", "Wysłane" itp.). 
  
W jakim czasie firma kurierska dostarcza przesyłkę?
Przeważnie kurier realizuje dostawę na następny dzień roboczy po wysłaniu produktu, czyli średnio 48h od złożenia zamówienia.
 
Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?
Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.  
 
Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?
Aktualnie umożliwiamy dostawę zamówień jedynie w dni robocze.
 
Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistnieniu takiego sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność. 
Dokładniejsze obejrzenie paczki jest możliwe jedynie po uiszczeniu opłaty za przesyłkę oraz po podpisaniu dokumentów przewozowych. W rzeczywistości kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w tym procesie, ale można poprosić go, aby zaczekał do momentu sprawdzenia przesyłki. W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody.  
W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania towaru do naszego sklepu i w dalszym załatwieniu sprawy.
 
Czy można „odłożyć” wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?
Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę czym prędzej skontaktować się naszym Biurem Obsługi Klienta.
 
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.  Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana).
 

MAM ZAMÓWIONY PRODUKT I CO DALEJ?

 

W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Nasi Konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 17.00.
 
Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli Klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia) 
 
Jak mogę otrzymać fakturę VAT?
Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas rejestrowania danych do zamówienia i wypełniając poszczególne pola formularza. Proszę zwrócić uwagę na fakt, że dane na dowodzie zakupu, a dane do wysyłki mogą być różne.
 
Co mam zrobić, jeśli kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę, ale nie został sporządzony protokół szkody?
W takich sytuacjach reklamacja produktu uszkodzonego podczas transportu jest utrudniona, ale możliwa do zrealizowania. Jeśli  przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską DHL Polska pod numerem  +48 42 634 53 45 i zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. Gdy przyjedzie kurier, należy z nim sporządzić protokół, zaznaczając skrupulatnie wszystkie szczegóły. Proszę zwrócić uwagę na to, czy dokument jest wypełniany zgodnie ze stanem faktycznym. 
Proszę pamiętać o tym, aby towar podczas spisywania dokumentu był zapakowany w te same materiały, w których odebrany został od kuriera za pierwszym razem. Jest to bardzo ważne dla pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Wypełniony i podpisany protokół należy odesłać do naszego sklepu razem z reklamowanym produktem. Dla bezpieczeństwa, przed nadaniem paczki warto dokonać kserokopii ww. dokumentu.